marți, 17 aprilie 2012

Ce-mi place mie2

Da, am revenit la ce-mi place mie.
Îmi plac oamenii frumoşi. Pe dinăuntru.
Îmi plac oamenii care n-au nimic de ascuns.
Îmi plac oamenii care ştiu să râdă.
Îmi plac oamenii care nu se schimbă din cauza funcţiei sau a banului.
Îmi plac oamenii curajoşi ca prietena mea Anina.
Îmi plac oamenii mulţumiţi cu alegerile lor. Care se simt bine cu alegerile lor.
Mi-ar plăcea să pot zbura.
Mi-ar plăcea să fiu împăcată cu gândul că nu le pot avea pe toate. Să fiu fericită că am o familie minunată, că-mi iubesc copilul şi soţul mai mult de cât orice/ oricine pe lume. De ce nu e de ajuns? Din punctul ăsta mi-ar plăcea să fiu un pic autistă. Să am lumea mea şi atât.
Oamenii mici îmi lasă mereu un gust amar. Răutatea gratuită e mereu o jignire personală. Trăim într-un loc cu multă răutate dăruită zilnic celor din jur.De ce?
Avem momente când spunem: "e cel mai fericit moment din viaţa mea!". Şi a doua zi uităm şi ne adâncim în urât, în răutatea din oameni, în dispreţul din ochii celorlalţi.
Nu simţiţi niciodată că trăim într-un vârtej, într-o lume de nisipuri mişcătoare din care rareori reuşim să evadăm?
Mi-am amintit acum, nu ştiu de ce, de o femeie care a stat ore întregi într-o mlaştină, lângă calul ei care rămăsese înţepenit acolo. A reuşit să-l salveze. Noi o să reuşim să ne salvăm?

2 comentarii:

  1. în timp ce citeam, roșeam. probabil te așteptai. ești deosebita, mie nu mi-ar fi plăcut sa zbor, iar oamenii care spun ca le-ar place lucrul asta, ma bucura și ma uit la ei ca și cum ar fi mult deasupra mea. nu as vrea sa zbor de frica unei prăbușiri neașteptate, asa ca tu ești mai curajoasa decât prietena ta, doar ca încă nu realizezi asta. legat de fericire: uitam repede pentru ca o fericire continua ar însemna o stare de plictiseala, o monotonie din care nu poți ieși pentru ca nu exista monotonie plăcută. și în ultimul rand, noi, oamenii, nu ne vom salva, luptam pentru supraviețuire. dar nu luptam pentru supraviețuirea celor din jur, ci pentru a noastră, individuala. hai ca te-am plictisit destul, nu ma înjura!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba eu aş vrea să zbor. Aşa, riscant cum e, dar să zbor măcar un pic.

    RăspundețiȘtergere