marți, 4 martie 2014

Poveste scurtă

Luni, în drum spre Târgu Mureş, ne-am oprit la o benzinărie în Oneşti. Ne-am luat ceva de ronţăit şi vânzătorul mi-a dat din greşeală 6 lei în plus. Nu i-am numărat pe loc, ci abia după ce am plecat, în maşină. Aseară, la întoarcere, am intrat în benzinărie şi i-am dat banii omului înapoi. Era năucit, nu-i venea să creadă. Se uita la mine prostit. Băi, în lumea asta, şi dacă faci un bine cât de mic, şochezi.

Un comentariu:

  1. si mie mi s-a intamplat. ce-i drept, eram de cealalta parte, de dupa tejghea. s-a intors un client in benzinarie ca i-am dat in plus cu vreo 30 de lei. si eram mirata: de ce te-ai mai intors, i-am zis... apoi am patit cu o clienta care in loc de 150 lei mi-a dat 550 lei, doar ce aparusera bancnota de 500 de lei. i-am dat inapoi dar recunosc, mi-a parut rau. era salariul meu pe o luna jumatate... mi-a parut rau ca nici multumesc nu mi-a zis.

    RăspundețiȘtergere